lørdag 24. mars 2012

Skjerpings...

Merker det er alt for liten tid til å bedrive noen aktiv blogging.
For tiden er det bacheloroppgave som får absolutt all fokus.
Har i tillegg den siste praksisperioden som avsluttes den kommende uka. Mandag og tirsdag skal benyttes til diverse sluttevalueringer. Og kan ikke si annet enn at jeg er glad dette nærmer seg slutten og man har en yrkestittel. Skal bli ubeskrivelig godt å slippe å stå opp klokken 04-et eller annet som jeg har gjort nesten hver ukedag de siste snart 3 årene. Mann og barn skulle absolutt ha fått seg en premie for å ha holdt ut med meg i denne perioden.

Denne lørdagskvelden tilbringes med en haug av bøker, har nemlig bachelorveiledning på fredag, og jeg må nok innrømme at jeg skulle ha brukt tiden litt bedre tidligere men den gang ei. Mandag morgen drar jeg nok en gang inn til Trondheim, og skal være der i tre netter, i de siste ukene har jeg nemlig vært nødt til å uke pendle, noe som har gått over all forventning. Men er meeget happy for at dette nå går mot slutten, selv om jeg er så heldig å ha en suuper venninne jeg har kunnet bo hos:)
Våren er på trappene, det plukkes hestehov med stor iver av små barnehender... fineste blomstene man kan få, de som enten er bare hodene eller kjeempelange stilker hulter til bulter i en bukett plukket spesielt tiltenkt mor eler far <3 elsker mine små... Gleder meg til å få mer tid sammen med dem...å slippe å ha en eller annen oppgave, eksamen eller praksisperiode hengende over mine skuldre som skulle ha vært gjort. De siste årene har vært preget av en konstant dårlig samvittighet overfor et eller annet.
Gleder meg og til å ha mer tid til min kjære <3

Planene for sommeren er å jobbe:) ikke så veldig spennende men absolutt nødvendig. Er så heldig å ha funnet et yrke jeg supertrives med, og en arbeidsplass hvor jeg gleder meg til hver dag jeg skal på jobb. Et absolutt givende og viktig yrke jeg begir meg ut i.

Har også startet et nytt og bedre liv...forsøk nr....eh... la oss ikke dvele ved det;P hehe, men en gang må man vel lykkes... status per i dag er -7 kg siden januar, rimelig fornøyd med dette men kunne jo ha vært bedre. Så håper det blir tid til litt mer trim etterhvert her når jeg skal være mer hjem. Min gode medhjelper i denne omgang er Herbalife;) Er jo ikke akkurat noen nyhet at jeg holder på med det. Men nå har tiden kommet til å virkelig vise hva det er istand til å hjelpe meg med. Jeg er superfornøyd med produktene og har iløpet av de siste årene benyttet meg av en god del av dem. Målet er å gå ned enda endel fram til vi skal ha avslutningsseremoni på Juni. Sånn at man kan få kjøpt seg en kjole man liker og som ikke ser helt malplassert ut;P Og nå når jeg endelig får tid til å trene litt i tillegg skal det vel bli andre tider tenker jeg ;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar