søndag 4. desember 2011

wow....long time no nothing...

Har jo tenkt på bloggen innimellom, men så lagt den til side til fordel for utdanning og barna;) selvfølgelig den rette avgjørelsen men nå føler jeg det må bli litt mer blogging framover.

Er i full gang med skriving av bachelor oppgave ;) Yey...endelig var jeg der, men det står enda mye igjen... ting tar tid kan man si...

Strikking har det også blitt litt av, blant annet endel som skal få ligge under diverse juletre i år:) Bilder kommer selvsagt senere:)

Må inrømme at desember kom litt plutselig på meg i år. Ikke alle julegavene er innkjøpt enda, jeg har ikke pakket inn en eneste en faktisk. Har ikke tatt rundvask, tenker jeg venter med det til våren kommer og ting roer seg bittelitt... Julekalenderen har kommet seg opp på veggen og et adventslys er tent... Så får man vel bare ta en versing etterhvert...det blir da vel jul dette året også kan ikke forstå annet.

Bloges igjen... (snart;P)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar