tirsdag 27. mars 2012

FERDIG i praksis;)

Endelig var den aller siste praksisen som sykepleierstudent ferdig. Forstå meg rett, har virkelig stortrivdes der jeg har vært og hatt en suuper venninne som har vært så grei at jeg har kunnet ligge over til henne. Sånn i og med at jeg har vært nødt til å pendle til trondheim for å få gjennomført den.. Uansett...nå er det overstått...litt rart, litt vemodig, men samtidig godt...

Kom attpåtil hjem en dag før jeg hadde planlagt...ingen klager fra de små på akkurat det. Fikk spist en god kveldsmat sammen med dem i kveld og gleder meg til å stå opp sammen med dem i morgen tidlig. <3 Verdens beste trekløver <3

Men dagen i morgen, og alle dagene deretter blir ikke en ferie allikevel... må ta et godt og skikkelig tak i bacheloroppgaven. Grugleder meg.
Men det må vel også bli en bitteliten stund sammen med min nylig påbegynte hekleduk:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar