lørdag 22. januar 2011

Midt på natten:)

Kanskje en noe sen tid på døgnet å blogge men pyttsann...
Jeg har omsider funnet ut at Selbuvotter og sokker må være en av de mest perfekte hjemmelagde julegavene. Og i det øyeblikket tanken var tenkt gikk man igang med leting etter mønster og passende garn. Har allerede rukket å strikke et sett baby- votter og et par herre-votter. Var litt skeptisk til om jeg skulle få til dette men da jeg først var igang gikk det som en lek. Ikke vanskelig i det hele tatt. ( Bilde kommer senere ) Så da var det vel bare å strikke X- antall par fram imot jul. Spekulerer dog litt på om jeg skal holde meg til de klassiske fargene som jeg jo egentlig synes er finest eller om jeg skal eksperimentere? hmm... blir vel ei råd med det:)

Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar